02.07.2023: 6 from 6 stars
Review from etorrents@...
"I have been undergoing treatment with Dr. Inan for quite some time. He works professionally, patiently and with good humor. Even with my worst nightmare (abscess almost to the maxillary sinus), I had no pain during treatment and was lovingly and carefully followed up by Omedia. Dr. Rollier did a tip-top root canal for me on her first day of work, competently and painlessly. Dr. Inan and his team know exactly what they are doing, never turn down an emergency, and are always friendly and straightforward. For me this dental practice is top, price/performance is absolutely right. Dr. Inan is the most professional and kindest dentist I have ever had. You can feel that he loves his profession and that he cares about the well-being of his patients. Thank you all very much! Evelyne T."
30.06.2023: 6 from 6 stars
Review from kerstin_FR94@...
"Up until now, I was always panic-stricken about going to the dentist.... ...until I went to see Dr. Ebrahimi in Tafers. He is very empathetic & addresses and perceives the fears and needs. He is very patient and wants the best for his patient at all times during his treatment. I felt very comfortable. I can really highly recommend the Dental Center Tafers."
04.03.2023: 6 from 6 stars
Review from sascha.klaus@...
"Very good work on my teeth, I had no pain at any time. The whole team is very friendly and empathetic. Highly recommended and always again (if necessary)."
12.01.2023: 6 from 6 stars
Review from bez_16_90@...
"Very good pediatric dentist. My son had a panic fear of the dentist. Through the sensitive words and the playful treatment, it is now over with the fear."
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21.12.2022: 1 from 6 stars
Review from lokoxa9652@...
"Après une opération raté, jai trouvé du réconfort auprès de la clinique de lInsel. Ils ont eut la gentillesse et le professionnalisme de mexpliquer ce que vous maviez fait contrairement à vous. Japprends donc que cette incision de la lèvre intérieur que vous mavait faite va prendre plus dune semaine à guérir contrairement à ce que vous maviez dit, que ça serait guéri le lendemain et le pire de cette situation cest quen plus de ne pas avoir réussi à retirer cette dent vous avez eut un faux diagnostic car les racines ne se sont pas déplacés. Et le plus malheureux dans tout ça cest que vous mavez percé la mâchoire pour aucune raison. Donc je me suis retrouvé avec les quelques jours de vacances que javais de foutus, une mâchoire avec des trous qui vont prendre 3 mois à se fermer et je vais devoir répéter le tout donc la radio et lopération. Vous avez été affreusement non professionnel à paniquer pendant même lopération et à me crier dessus de ne pas avoir mal quand vous étiez pas foutu de faire votre job correctement. Je rajoute quils navaient jamais vu un tel manque de savoir faire au point où ils ont voulu prendre des photos pour les montrer à leurs étudiants.
Mais je nai rien dit.
Sauf que maintenant vous décidez de profiter dun membre de ma famille? Vous décidez de rassurer une femme âgée en lui disant que sa caisse complémentaire prendrait en charge votre facture qui se trouve être exorbitante pour le remplacement dune dent cassé, se qui se trouve être complètement faux car daprès le médecin-dentiste conseil de lECAS, le traitement devrait être « simple, économique et adéquat », ce qui nétait absolument pas le cas.
Cest pour cette raison que jappelle à votre bon sens cher consommateur, il ya bien assez de dentiste dans Fribourg, évitez à tout pris cet escroc quest ce pseudo dentiste Erkan Inan.
Je vais entreprendre toutes les démarches possibles contre vous personnellement à commencer par la Fédération romande des consommateurs. Vous vous êtes assez moqués des plus pauvres dentre nous."
Response from DENTAL CENTER TAFERS:
Leider konnten wir Ihren Fall nicht zuordnen. Wir versuchten Sie über Ihre Emailadresse auch zu erreichen, haben aber keine Rückmeldung von Ihnen erhalten. Auch vom Inselspital haben wir nichts gehört, was Ihrer Fallschilderung entsprechen könnte. Uns ist es sehr wichtig, dass unsere Kunden zufrieden sind, was bei Ihnen offensichtlich nicht erreicht werden konnte. Wir würden daher Ihren Fall gerne näher anschauen.
Bitte melden Sie sich doch bei Gelegenheit bei uns, damit wir das Problem lösen können.
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22.06.2022: 1 from 6 stars
Review from nekota3413@...
"What a shame, what a shame the dental office proposes to place a molar tooth in a lady to pass 80 years, reason that better to chew. I myself had a molar removed at 55 years of age and the honest dentist explained to me that it would not affect my chewing ability in any way, because you don't really need your teeth. So I wonder if it is not only to make a turnover and fill the pockets. This is dishonesty to take it from people. Cabinet to avoid at all costs. A good hearer"
Response from DENTAL CENTER TAFERS:
Sehr geehrte Damen und Herren
Unsere Bemühung ist immer dem Wunsch des Patienten nachzugehen und jeder Patient kann selbst entscheiden, ob er die vorgeschlagene Behandlung durchführen lassen möchte. Jeder Patient ist anders und wenn Sie mit fehlenden Zähnen glücklich sind, heisst das nicht, dass ein anderer Patient das gleiche empfindet. Auch wenn ein Patient älter ist, hat er die Möglichkeit sich so behandeln zu lassen, dass er ein vollständiges Gebiss mit festen Zähnen erhält.
Die Unterstellung, dass es uns nur um den Umsatz geht ist in jedem Fall absolut falsch, die Priorität ist die richtige Behandlung jedem Patienten zu ermöglichen.
Falls Sie noch Fragen haben, können Sie sich gerne an unserem Team melden.